Showing posts with label PeStA. Show all posts
Showing posts with label PeStA. Show all posts

Pesta Pulau Pinang#4 minggu akhir


Assalamualaikum

Hari ini adalah hari terakhir pesta pulau pinang dan bulan terakhir bagi tahun 2014…macam-macam ada,macam astro..ngee..kepada sesapa yang teringin nak mai pesta tapi tak sempat untuk mai tahun nie,insyaAllah tunggu mai yang tahun depan plak..




















Antara aktiviti dan program di minggu akhir di pesta pulau pinang:-






Sebenaqnya ada macam-macam lagi,tapi khaty tak sempat nak pegi belek satu2..semoga tahun depan kita boleh berjumpa lagi..masa khaty mbik gambaq nie,orang tak ramai lagi,tapi sekarang dah sesak sangat sampaikan nak jalan pon berlagu bahu ke bahu..

Sempena hari ini adalah hari  terakhir bulan disember bagi tahun 2014,khaty nak ucapkan kepada semua yang rajin singgah umah khaty,terima kasih banyak2 kerana membantu khaty dalam bergiat aktif di dunia blogger ini..semoga apa yang kita lakukan akan diberkati dan dirahmati oleh yang maha berkuasa..minta ampun minta maaf ya kalau ada entry atau komen khaty yang membuat anda tersinggung..

Luahkan apa saja,yang penting enjoy


Pesta Pulau Pinang#3 – aneka ragam

Assalamualaikum..
Kehangatan dan kemeriahan di tapak pesta semakin terasa,setiap hari,dan setiap minggu,ada sahaja acara yang dapat pengunjung lihat..

kepad peminat2 muaythai,sememangnya menanti acara sepeti ini,ramai yang datang dan ramai juga yang kena dok luar dewan,bab sesak..


 cosplay nie,khat tak sempat nak ambik gambaq,harap member ja,tue pon tak banyak..sesapa yang minat dengan animes,memang suka la watak2 diaorang..

Luahkan apa saja,yang penting enjoy..

 

Pesta pulau pinang#2:-kucing oh kucing

Assalamualaikum..hyi semua..
Pesta pulau pinang dah masuk minggu yang ke-3,pengunjung semakin ramai..minggu yang ditunggu-tunggu oleh penggemar kucing..ngee..khaty pun tak sempat nak tengok semua kucing-kucing yang ada,bab bertugas kan..

























tak tau nak cakap apa,tapi semuanya chumilll sangat…semuanya ada 160 ekor..



hehehe..nak selit jugak kucing yang kat umah,walaupun tak gebu gebas macam kucing2 kat atas..

Luahkan apa saja,yang penting enjoy