Smart Straw®akan membantu anda membersihkan ruang yang sukar dicapai - KhatyAiman Smart Straw®akan membantu anda membersihkan ruang yang sukar dicapai - KhatyAiman
Textual description of firstImageUrl

Smart Straw®akan membantu anda membersihkan ruang yang sukar dicapai

khatyaiman | 1/13/2020 10:30:00 am | 6 Komen

Smart Straw®akan membantu anda membersihkan ruangyang sukar dicapai

KUALA LUMPUR:Pernahkah anda melalui pengalaman apabila perlu mencapai sesetengahruang yang sempit sematamata untuk membersihkannya biarpun pergerakan agak terbatas?
Smart Straw®akan membantu anda membersihkan ruangyang sukar dicapai


Walaupun ia sukar, namun anda tetap perlu melakukannya bagi memastikan ia bersih danbebas kotoran.Atau pun anda mungkin pernah mengalami kesukaran setiap kali membersihkan bahagiandalam bonet kereta apabila muncung penyembur tertanggal hingga menyebabkanbahannya terkena di bahagian lain.
Smart Straw®akan membantu anda membersihkan ruangyang sukar dicapai


Di sinilah produkWD40®Pelbagai Guna dengan Smart Straw®dapat membantu anda.Produk dalam tin ini menyediakan dua kaedah penyemburan dan mempunyai muncungkekal yang tidak akan tertanggal ketika andamelakukan kerja pembersihan.
Smart Straw®akan membantu anda membersihkan ruangyang sukar dicapai

Cara penggunaannya amat mudah sekali dan anda hanya perlu membuka muncungterbabit untuk melakukan semburan ke arah kawasan yang sukar dicapai.Fungsi muncung itu membenarkan ia disembur dari jarak tertentu dan mengelakkan bahansemburan terkena tangan atau pakaian dan kemudiannya muncung itu boleh dilipat kebawah untuk kaedah semburan biasa atau untuk disimpan.
Smart Straw®akan membantu anda membersihkan ruangyang sukar dicapai

Jika anda mencuba produkWD40®Pelbagai Guna dengan Smart Straw®ini, anda akandapati bahawa ciri terbaik yangada ialah muncung terbabit sentiasa ketat dan tidaktertanggal.Anda tidak akan berdepan masalah lagi apabila perlu mencaricari muncung alat semburanyang hilang.
Smart Straw®akan membantu anda membersihkan ruangyang sukar dicapai

Bagi produk ini sendiri, ia sememangnyaterkenaldengan keupayaan melindungi bahagianlogam daripada berkarat dan reput, melonggarkan bahagian yang ketat dan memberikelembapan serta melicinkan bahagian berkenaan.


Ingin tahu lebih lanjut? Lawati http://wd40.asia hari ini.

6 comments:

  1. selalu juga guna WD40 ni tapi blm pnh guna smart straw tu hehe

    ReplyDelete
  2. Kerja kerja membersih jadi mudahkan dengan WD-40 ni.

    ReplyDelete
  3. Ada satu kat rumah..tapi tak ingat letak kat mana..sangat2 membantu..

    ReplyDelete
  4. memang bagus bila ada muncung straw tu.. memudahkan kerja..

    ReplyDelete
  5. Senang kan kalau ada produk macam nie..

    ReplyDelete
  6. numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ 😉 😉 :*

    ReplyDelete

KhatyAiman © . Designed by MaisarahSidi.com